Objevte značky našich obchodních divizí: Adhesive Technologies a Consumer Brands.

Strategie udržitelnosti
Jsme odhodláni vytvářet větší hodnotu pro zúčastněné strany, odpovědně a úspěšně rozvíjet naše podnikání.
Díky více než 145 let zkušeností ukazujeme, jak měnit a zlepšovat život každý den. Dnes i pro další generace. Prostřednictvím našich inovativních a udržitelných značek a technologií, v našich týmech po celém světě.
Společnost Henkel je světovým lídrem na průmyslových i spotřebitelských trzích: Do našeho bohatého portfolia patří oblíbené vlasové produkty, prací a čistící prostředky, aviváže, ale i lepidla, tmely a funkční povrchové nátěry.
Naše poslání “Pioneers at heart for the good of generations“ tvoří základ naší strategie a odráží hodnoty, za kterými si stojíme a o co usilujeme. Průkopnický duch zakladatele naší společnosti Fritze Henkela je tím, čím se i nadále odlišujeme od ostatních a co spojuje zaměstnance společnosti Henkel po celém světě. Naše ambice a motivace společně přinášet řešení pro budoucnost. Dnes. Každý den. Děláme to nejen pro sebe, ale i pro budoucí generace, protože sdílíme společnou odpovědnost.
Henkel Česká republika má přibližně 250 zaměstnanců, 1 výrobní závod a 1 kancelářské pracoviště a stojí za značkami produktů, které pravidelně používáte, např. Persil, Silan, Schwarzkopf, Fa, Loctite nebo Ceresit. V České republice působíme ve všech strategických obchodních divizích: Adhesive Technologies a Consumer Brands.
Jsme světovým lídrem v oblasti lepidel, tmelů a funkčních povrchových nátěrů - pro průmyslové aplikace i pro spotřebitele a řemeslníky.
Consumer Brands je naše obchodní divize, pod kterou spadají značky spotřebitelských výrobků a produkty v oblasti pracích a čistících prostředků a vlasové péče.
Rozmanitost a aktivní začleňování jsou jednou z našich strategických priorit. Různorodost našich zaměstnanců, jejich původ, zkušenosti, znalosti či kreativita, jsou považovány za podstatné faktory pro naše konkurenční výhody. Jako globálně působící společnost zaměstnáváme 120 národností v téměř 80 zemích světa. Přibližně 85 procent našich zaměstnanců pracuje mimo Německo a více než polovina z nich na rozvíjejících se trzích. Jsme přesvědčeni, že rozmanitá firemní kultura je hnací silou tvořivosti, inovací a vynálezů. Naše schopnost dosahovat výborných výsledů vychází ze způsobilosti zakomponovat rozmanitost a inkluzi do firemní kultury a způsobu podnikání.
Jsme pevně odhodláni vytvářet týmy, které odpovídají potřebám trhů, na kterých působíme, a klientům, se kterými pracujeme, zastoupené eklektickou řadou kulturních prostředí, dovedností a znalostí. Jsme přesvědčeni, že různé týmy stimulují inovace a nové způsoby řešení problémů; přesto potřebují inkluzivní kulturu a vedení, které jim pomohou fungovat co nejlépe.