Objevte značky našich obchodních divizí: Adhesive Technologies a Consumer Brands.

Strategie udržitelnosti
Jsme odhodláni vytvářet větší hodnotu pro zúčastněné strany, odpovědně a úspěšně rozvíjet naše podnikání.
Díky více než 145 let zkušeností ukazujeme, jak měnit a zlepšovat život každý den. Dnes i pro další generace. Prostřednictvím našich inovativních a udržitelných značek a technologií, v našich týmech po celém světě.
Společnost Henkel je světovým lídrem na průmyslových i spotřebitelských trzích: Do našeho bohatého portfolia patří oblíbené vlasové produkty, prací a čistící prostředky, aviváže, ale i lepidla, tmely a funkční povrchové nátěry.
Naše poslání “Pioneers at heart for the good of generations“ tvoří základ naší strategie a odráží hodnoty, za kterými si stojíme a o co usilujeme. Průkopnický duch zakladatele naší společnosti Fritze Henkela je tím, čím se i nadále odlišujeme od ostatních a co spojuje zaměstnance společnosti Henkel po celém světě. Naše ambice a motivace společně přinášet řešení pro budoucnost. Dnes. Každý den. Děláme to nejen pro sebe, ale i pro budoucí generace, protože sdílíme společnou odpovědnost.
Henkel Česká republika má přibližně 200 zaměstnanců, 1 výrobní závod a 1 kancelářské pracoviště a stojí za značkami produktů, které pravidelně používáte, např. Persil, Silan, Schwarzkopf, Fa, Loctite nebo Ceresit. V České republice působíme ve všech strategických obchodních divizích: Adhesive Technologies a Consumer Brands.
Jsme světovým lídrem v oblasti lepidel, tmelů a funkčních povrchových nátěrů - pro průmyslové aplikace i pro spotřebitele a řemeslníky.
Consumer Brands je naše obchodní divize, pod kterou spadají značky spotřebitelských výrobků a produkty v oblasti pracích a čistících prostředků a vlasové péče.
Ve společnosti Henkel věříme v sílu jedinečnosti. Věříme v rovnost a pocit sounáležitosti pro lidi se všemi jejich odlišnostmi - ve společnosti i na pracovišti.
Rozmanitost našich zaměstnanců, jejich původ, zkušenosti, perspektivy a pochopení všech jejich individuálních odlišností jsou základem naší konkurenční výhody. Jsme přesvědčeni, že firemní kultura zaměřená na rozmanitost, rovnost a začlenění (DEI) je klíčovou hnací silou kreativity a inovací. Naše schopnost dosahovat vynikajících výsledků je poháněna a závislá na naší schopnosti začlenit DEI do naší firemní kultury a způsobu podnikání.
Jsme pevně odhodláni budovat týmy, které odpovídají potřebám trhů, na nichž působíme, a klientů, s nimiž spolupracujeme, a které jsou zastoupeny širokou škálou kulturního zázemí, dovedností a znalostí. Různorodé týmy podporují inovace a nové způsoby řešení problémů; přesto potřebují inkluzivní kulturu a vedení, které jim pomůže fungovat co nejlépe.
Naši kolegové vytvářejí změnu. Náš rozmanitý globální tým a inkluzivní firemní kultura nám umožňují využívat naši kreativitu a inovativní kulturu.
Sylvie Nicol, výkonná viceprezidentka pro lidské zdroje a infrastrukturní služby