Vývoj inovativních produktů a prosazování udržitelnosti jsou dva zásadní prvky naší strategie, přičemž naši partneři a dodavatelé hrají v obou klíčovou roli. Ve snaze přijít s novými nápady a posílit jejich úspěšné využití, neustále překračujeme bezprostřední hranice naší firmy a hledáme možnosti pro vybudování strategických partnerství se širokým spektrem cílových skupin.
Společnost Henkel momentálně pracuje s dodavateli a jinými obchodními partnery ze zhruba 130 zemí světa. Více než 70 procent objemu našeho nákupu pochází z členských států Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD). Zároveň však při nakupování stále častěji vstupujeme na nové trhy v zemích, které nejsou členy organizace. Nezáleží nám totiž na tom, ze které země pochází náš dodavatel nebo obchodní partner, od každého však očekáváme, že bude jednat v souladu s etickými principy a hodnotami naší společnosti. Proto jsou naše požadavky na dodavatele stejné v každé zemi. Jeden z našich požadavků je například i snaha dodavatele chovat se a podnikat udržitelně.