Objevte značky našich obchodních divizí: Henkel Adhesive Technologies a Henkel Consumer Brands.
Naše strategie udržitelnosti je přímým odrazem závazků naší společnosti k „smysluplnému růstu“. Zavázali jsme se k transformační změně tím, že vytváříme větší hodnotu pro naše zúčastněné strany, úspěšně rozvíjíme naše podnikání a jednáme udržitelně ve prospěch současných i budoucích generací.
Ve společnosti Henkel vnímáme udržitelnost jako nepolevující snahu o pokrok v současných tématech a neustálém nabývání nových vědomostí na základě vědeckých poznatků. Globální změna klimatu je jednou z největších výzev, kterým lidstvo v současnosti čelí, a vyžaduje okamžitá a ambiciózní opatření. Je také velmi důležité chránit a obnovovat naše zdroje a systémy, jako jsou lesy, vody a biodiverzita, pro současné i budoucí generace. Zároveň jsme svědky celosvětového růstu chudoby a sociální nerovnosti, což následně ohrožuje lidská práva a základy společenského soužití. Uvědomujeme si, že společnosti jako Henkel hrají při řešení těchto výzev a při transformačních změnách významnou roli.
Naše firemní poslání definuje společný základ, který nás všechny ve společnosti Henkel spojuje: jsme srdcem průkopníci pro dobro generací. Svým průkopnickým duchem, znalostmi, výrobky a technologiemi chceme každý den obohacovat a zlepšovat životy lidí a utvářet smysluplnou budoucnost pro další generace. Udržitelné obchodní praktiky jsou již po desetiletí nedílnou součástí naší firemní kultury a také ústředním prvkem naší vize budoucnosti. Udržitelnost tvoří spolu s inovacemi a digitalizací jádro naší firemní strategie, tzv. programu účelného růstu.
Budeme stavět na našich konkrétních silných stránkách, jako jsou inovace našich obchodních jednotek, rozsáhlé znalosti našich zaměstnanců a také různá kontaktní místa našich výrobků a technologií se zákazníky a spotřebiteli. Hodláme spolupracovat s ostatními na vytvoření zásadní změny.
Náš ambiciózní rámec udržitelnosti 2030+ spojujeme s vysokou snahou o dosažení „transformačního dopadu pro dobro generací“. Rámec zahrnuje tři dimenze ESG.
Naše nová strategie udržitelnosti spočívá v plnění našich ambicí prostřednictvím konkrétních opatření a projektů zaměřených na dosažení pokroku v praxi. Náš program na podporu udržitelnosti 2030+ Sustainability Ambitions Framework stanovuje naše dlouhodobé cíle ve třech oblastech – Regenerativní planeta, Prosperující komunity a Důvěryhodný partner.
NÁŠ ÚČEL
Srdcem průkopníci, jednající pro dobro dalších generací.
⏷
TRANSFORMAČNÍ DOPAD PRO DOBRO GENERACÍ
REGENERATIVNÍ PLANETA
Usilujeme o oběhové hospodářství, neto-zero budoucnost a regeneraci přírody.
KLIMA
Stát se podnikem s nulovými emisemi tím, že dekarbonizujeme naše provozy a suroviny.
CIRKULARITA
Podporovat cirkulaci prostřednictvím našich výrobků, obalů a technologií.
PŘÍRODA
Chránit a obnovovat biologickou rozmanitost se zaměřením na lesy, půdu a vodu a zajistit odpovědné hospodaření se zdroji.
Produkty
PROSPERUJÍCÍ KOMUNITY
Svým podnikáním a značkami aktivně přispíváme k tomu, aby lidé mohli vést lepší život.
ROVNOST
Posílit rozmanitost, rovnost a začlenění, respektovat lidská práva a zlepšit životní podmínky lidí.
VZDĚLÁVÁNÍ
Podporovat celoživotní učení a vzdělávání a motivovat lidi k činnosti pro udržitelnost.
PROSPERITA
Podporovat zdraví a pohodu a přispívat k sociálnímu pokroku.
Lidé
DŮVĚRYHODNÝ PARTNER
Dbáme na kvalitu a bezpečnost výrobků a zároveň poctivě zajišťujeme obchodní úspěch.
VÝKON
Základem našeho obchodního úspěchu je spolehlivé poskytování nejlepšího výkonu výrobků ve své třídě a chemická bezpečnost.
TRANSPARENTNOST
Začlenit udržitelnost do řízení našeho podniku pomocí transparentního podávání zpráv, zveřejňování informací a zapojení.
SPOLUPRÁCE
Rozšířit vliv udržitelnosti u našich partnerů, což povede k odpovědným obchodním postupům v našem dodavatelském řetězci.
Spolupráce
Naše strategie 2030+ Sustainability Ambition Framework stanovuje naše dlouhodobé ambice ve třech dimenzích: Regenerace planety, Prosperující komunity a Důvěryhodný partner.
Jsme si vědomi, že našich ambicí v oblasti transformace můžeme dosáhnout pouze systémovým uvažováním a spoluprací s našimi partnery v rámci hodnotového řetězce i mimo něj. Proto jsme také definovali tři hlavní nástroje, které nám pomohou dosáhnout potřebného pokroku a zvýšit jeho rozsah:
Globální informace