Objevte značky našich obchodních divizí: Adhesive Technologies a Consumer Brands.
Sybillina kariérní cesta
Co je na společnosti Henkel skutečně jedinečné?
Od doby co jsem nastoupila, miluji práci a vedení různorodých mezinárodních týmů. Díky množství osobností a kultur je tento zážitek velmi zábavný a obohacující. Ve skutečnosti jsem během svého působení zde potkala některé ze svých nejbližších přátel. Věřím, že je důležité být vždy zvědavý a otevřený, abyste se mohli učit od lidí, se kterými každý den pracujete. Kromě toho je důležité neutíkat před problémy, ale proaktivně je řešit.
Na jaký milník své kariéry jste nejvíce hrdá?
Věřím, že každodenní malé úspěchy je třeba oslavovat stejně, jako ty větší: jako mé první znovuuvedení produktu Palette Intensive Color Cream, evropské značka číslo 1, nebo první uvedení značky Schwarzkopf Nectra Color v roce 2014. Naše virální video “Láska vytváří krásu” dosáhlo během prvních dní 1 milionu zhlédnutí. Bylo vytvořeno s malým rozpočtem a riskovali jsme tak krok špatným směrem, ale stálo to za to. Podařilo se nám v té době udělat převrat a skončili jsme s více než 19 miliony zhlédnutí. Třešničkou na dortu bylo, že video bylo nominováno renomovanými institucemi jako “nejromantičtější virální video”.
Co největšího jste se naučila při influencerské kampani v roce 2015?
Opět platí, že být první, kdo si věci vyzkoušel, bylo vzrušující i náročné zároveň. Miluji ten silný pocit víry ve váš projekt, že jste ochotni udělat něco navíc a přenést hory, abyste ho mohli uskutečnit. Odvaha a myšlení nad rámec škatulky zde musí být na prvním místě. Samozřejmě to také vyžaduje odolnost a vlastní motivaci, abychom se vypořádali s potenciálními překážkami nebo nejistotami. V té době vznikal Instagram a my jsme tehdy neměli mnoho zkušeností ani velké rozpočty pro Got2b, proto jsme se rozhodli pro využití digitálních možností a propojili je s offline prostředím pro naše spotřebitele, abychom využili 360° kampaň napříč všemi body.
Jaký nejužitečnější tip máte pro začátek práce?
Využijte příležitostí, které se vám naskytnou, odvažte se využít svůj hlas a promluvit. Nikdy se nebojte! Použijte zpětnou vazbu jako nástroj k růstu a sebereflexi. Zůstaňte zvědaví a věrní sami sobě, experimentujte a přijměte neúspěchy jako prostředek k rozvoji, učení a posunu dál. Navíc si pamatujte, že se při tom budete bavit! A v neposlední řadě: milujte to, nechte to nebo to změňte.
Jaká je další výzva, kterou chcete přijmout?
Miluji výzvy a už jsem vlastně jednu další přijala. Jsem ráda, že mohu zúročit své zkušenosti a dovednosti a přesto je stále co se učit. Ve své nové roli jsem “podnikatel v rezidenci”, s možností experimentovat s našimi spotřebiteli, bourat zdi a objevovat nové poznatky – je toho mnohem více než jen další inovace produktu nebo rozšíření řady. Myslíme ve velkém, zkoumáme nové nápady na služby a snažíme se objevit a vyvinout nové obchodní modely pro nové cíle ve světě založeném na zkušenostech. Klíčové bude být našim spotřebitelům co nejblíže a učit se od nich – na konci dne jsme všichni spotřebitelé, že?