Objevte značky našich obchodních divizí: Adhesive Technologies a Consumer Brands.
13. 12. 2023 Düsseldorf / Nemečko
Spotřebitelům, kteří si koupí lepidla Pritt a Loctite online, budou výrobky doručovány v udržitelnějších obalech. Při těchto oblíbených značkách budou nové obálky s výplní využívat inovativní technologii EPIX od společnosti Henkel, která ochrání výrobky až do momentu jejich doručení zákazníkům, kteří nakupují v elektronickém obchodě. Obaly sestávají z 90 % procent z recyklovaného papíru přičemž jsou certifikované institutem Institut cyclos-HTP jako recyklovatelné materiály a zároveň nabízejí širokou škálu dalších výhod ve srovnání s tradičními obaly.
Online nakupování umožňuje pořídit si lepidla značek Pritt a Loctite pro různé řemeslné projekty snáz než kdykoli předtím. S tím přichází i zlepšení udržitelnosti, protože výrobky těchto značek jsou některými kanály elektronického obchodu doručovány zákazníkům v obálkách s patentovanou technologií EPIX společnosti Henkel. Tato technologie rozšiřuje možnosti papíru a pomáhá redukovat množství plastů používaných k balení produktů.
Nové obálky vyžadují méně materiálu než standardní obaly, protože jsou speciálně navrženy pro produkty nabízené společnostmi Pritt a Loctite v rámci elektronického obchodu. Při těchto produktech se eliminují také sekundární obaly, čímž se snižuje spotřeba kartonových a plastových obalů, přičemž produkty lze začít používat ihned po doručení kurýrem. Kromě toho se rychleji a snáz otevírají a zároveň disponují prvky pro ochranu proti neoprávněné manipulaci. Jejich další předností je pružnost.
Výrobky jsou chráněny během celého procesu přepravy až ke spotřebiteli, protože technologie EPIX poskytuje lepší odolnost vůči nárazům než standardní typy obálek včetně bublinkových verzí a jiných papírových alternativ. To znamená, že je lze bezpečně odeslat i bez dalšího obalu, což zjednodušuje manipulaci s výrobkem při balení, jakož i jeho přepravu do místa doručení.
„Přechod na tyto inovativní obálky s výplní s technologií EPIX je dalším důležitým milníkem v rámci našeho pevného závazku dosáhnout udržitelnosti v oblasti elektronického obchodu,“ říká Melis Topoyan, která zastává funkci Global E-Commerce Portfolio and Innovation Manager v divizi Henkel Consumer Adhesives. „90 % materiálu tvoří recyklovaný papír, přičemž obal samotný je recyklovatelný v rozsahu 92 %, takže spotřebitelé mohou obálku jednoduše zahodit do popelnice na papír. Touto cestou podporujeme přechod na oběhovou ekonomiku, v níž materiály zůstávají co nejdéle součástí ekonomických cyklů a odpad bude už jen věcí minulosti.“
„Takovéto udržitelnější obálky s výplní poskytují množství výhod našim značkám, zákazníkům a naší planetě,“ řekla Natalia Greiss, Packaging Manager v rámci Henkel Adhesive Technologies Operations Europe. „Vždy se snažíme najít způsob, jak zredukovat environmentální stopu našich obalů a tyto inovativní obálky jsou důležitým krokem kupředu.“
Při online nákupech budou obálky s technologií EPIX chránit jak produkty značek Pritt a Loctite, tak i životní prostředí. Do roku 2025 by měla být všechna obalová řešení společnosti Henkel navržena tak, aby se dala optimálně recyklovat nebo opětovně použít. Společnost úzce spolupracuje s celosvětovými iniciativami v oblasti sběru a recyklace odpadu s cílem zajistit, aby byl veškerý odpad z obalů správně zlikvidován a recyklován. Henkel také investuje do inovativních řešení a technologií pro budování lepší infrastruktury a posilování spotřebitelského povědomí o recyklaci.