28. 7. 2022  Düsseldorf / Německo

Relaunch značky Henkel

Společnost Henkel posiluje strategický pozicioning novou firemní identitou své značky

Henkel strategicky rozvíjí a redesignuje globální firemní identitu své značky ve spolupráci s konzultační firmou MetaDesign ze skupiny Publicis Groupe Germany. Novým dynamickým vzhledem posiluje strategickou pozici své značky jako průkopníka a lídra zodpovědného za dobro budoucích generací. Moderní a konzistentní image značky je výsledkem její čisté architektury a flexibilního designu.

„Značka Henkel vyjadřuje, kdo jsme, za čím stojíme a co děláme pro různé cílové skupiny po celém světě. Proto je silná, globálně známá firemní značka důležitá nejen pro nás, ale i pro všechny naše akcionáře a partnery,“ říká Rabea Laakmann, šéfka pro firemní branding a komunikační strategii společnosti Henkel. „Vytváří jednotu, poskytuje orientaci, umožňuje nám odlišit se a zprostředkovává emoce.“

Společnost Henkel staví na více než 145leté historii silných značek a dlouholetém dědictví inovací, udržitelnosti a odpovědnosti. Poslání společnosti, které vyjadřuje slogan „Pioneers at heart for the good of generations“ (Průkopníci v centru dění pro blaho generací), definuje její transformaci a je ústředním motivem nového pozicioningu značky. Henkel je lídrem v inovacích a zlepšování každodenního života. Dnes a pro další generace.

Jasný rámec, který přináší svobodu

Společnost Henkel začala se zaváděním nové identity své značky na světových trzích začátkem letošního roku. Integrovaná architektura značky přináší jasný, závazný rámec, který umožňuje interakci mezi firemní identitou společnosti Henkel, jejími dvěma budoucími obchodními divizemi Adhesive Technologies a Consumer Brands a jejich produktovými značkami, jakož i se všemi funkcemi a iniciativami společnosti.

Nový design značky Henkel v sobě spojuje flexibilitu, rozmanitost a dynamiku s jednoduchostí a srozumitelností. Lze jej flexibilně použít při jakékoli příležitosti, od digitální prezentace přes tiskové materiály až po eventy, v souladu s požadavky různých organizačních jednotek a cílových skupin. Nová identita modernizuje značku, aniž by ztratila to, co ji činí snadno rozpoznatelnou: ikonické logo Henkel, které je již více než 100 let symbolem kvality společnosti Henkel, a červeno-bílou barevnost, která je základem jejího designu. Nové barevné kombinace zároveň přinášejí větší možnosti a dynamiku. Emocionální a progresivní vizuální jazyk a jedinečný, variabilní font písma (Henkel GT Flexa) obohacují design značky o živost a expresivnost.

Oživení značky

Uvedení nové značky Henkel doprovází řada komunikačních aktivit. Je důležité, aby se s ní ztotožnily všechny interní i externí cílové skupiny. Nové Centrum značky Henkel, které je k dispozici více než 52 000 zaměstnancům po celém světě a našim externím partnerům, vysvětluje strategii a design značky a nabízí nejlepší osvědčené postupy a šablony. Implementaci na globální úrovni doplňují individuální konzultace a interaktivní školení. Nový pozicioning spouštíme jako součást značkové kampaně společně se strategickými tématy inovace, digitalizace a udržitelnosti.
„Značka Henkel prochází transformací. Spojuje v sobě bohaté dědictví, poslání a kulturu inovací. A teď už také silnou identitu značky. Nový design je věrný historickým kořenům značky a podporuje transformaci společnosti,“ říká Diana Brix, výkonná ředitelka MetaDesign Düsseldorf.

„Společnost MetaDesign přispěla k vývoji nové identity naší značky svou strategickou vizí, výjimečnou kreativitou při designování značky a úzkou a velmi dobrou spoluprací. Společně se těšíme, jak ikonickou značku Henkel povedeme dále do budoucnosti,“ popisuje Rabea Laakman úspěšné spojení se společností MetaDesign.

Tiskové zprávy (187,97 KB)

Znovuuvedení značky Henkel: nový design spojuje rozmanitost, flexibilitu a dynamiku s jednoduchostí a jasností.

Znovuuvedení značky Henkel: nový design spojuje rozmanitost, flexibilitu a dynamiku s jednoduchostí a jasností.

Znovuuvedení značky Henkel: nový design spojuje rozmanitost, flexibilitu a dynamiku s jednoduchostí a jasností.

Rabea Laakmann, Vedoucí oddělení firemní značky a komunikační strategie v Henkel.

Diana Brix, výkonná ředitelka MetaDesign Düsseldorf © Steffen Hoeft.

Zuzana Kaňuchová Henkel Slovensko
Henkel ČR
Henkel Magyarország 
Riaditeľka Korportánej komunikácie CEE zuzana.kanuchova@henkel.com Stáhnout vizitku Přidat do sbírky