Czech Republic, Prague, Henkel Consumer Brands
Brand Management Intern
HENKEL IS FOR THOSE WHO STEP UP. DO YOU?
At Henkel, you can make a difference and craft your career. That’s why you own your projects and take full responsibility from an early stage. Our unique brands in markets around the world open up countless opportunities to follow your convictions and explore new paths. If you have an entrepreneurial mindset that allows you to always think out of the box - take the chance and shape the digital future together with us.
POPIS POZICE
- zpracování dat, tabulek a grafů, příprava podkladů k meetingům
- spolupráce na digitální podpoře značek
- aktivní spolupráce s grafickými agenturami v ČR a SR
- podílení se na marketingových projektech
- lokalizace marketingových materiálů pro potřeby českého trhu
- správa a management produktových vzorků
- zodpovědnost za kontrolu produktových artworků
- poznávání, jak funguje spolupráce mezi Brand Managery a Sales oddělením
OČEKÁVÁME
- studenta VŠ se znalostí ČJ na úrovni rodilého mluvčího
- zájem o práci v marketingovém oddělení
- zájem o dlouhodobou spolupráci a časovou flexibilitu
- aktivní znalost AJ (na úrovni alespoň B2)
- výbornou znalost práce s PC (zejména MS Office: Excel, PowerPoint, Word)
- znalost AC Nielsen výhodou
- spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost
- Nástup možný ihned
NABÍZÍME
- Zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti s možnostmi vzdělávání a dalšího profesního růstu
- Spolupráci se zkušenými profesionály v oboru, se kterými budeš rychle růst
- Neustálé prohlubování odborných znalostí a dovedností
- Atraktivní podmínky spolupráce - bohatý systém zaměstnaneckých benefitů, motivující finanční ohodnocení
- Přátelskou atmosféru na pracovišti
- Práci v prostředí našich moderních kancelářích na Praze 8
ID úlohy:
23046164
Smlouva a typ pracovního poměru:
Poloviční úvazek, na dobu neurčitou
K zasílání Vašich životopisů nebo přihlášek, prosím, nepoužívejte tuto e-mailovou adresu. Chcete-li se přihlásit, klikněte na „Přihlásit se nyní“ výše. Žádosti odeslané e-mailem nebudou akceptovány